Korduma kippuvad küsimused
Kui pikk on tarneaeg?
Kogu info tarnevõimaluste ja tähtaegade kohta on saadaval siin: https://www.douglas.ee/ee/kohaletoimetamine/
Kuidas saan kauba tagastada, kui see mulle ei sobi?
Toote saab tagastada 60 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Toode ei tohi olla avatud ega kasutatud. Toote saab tagastada igasse Douglase kauplusesse. Samuti on pakiautomaati tellides võimalus tagastada DPD või Omniva poolt saadetud tagastuskoodiga. Juhul, kui olete tellinud kulleriga koju, võtke meiega ühendust info@douglas.ee ning leiame lahenduse.
Toote tagastamisel täidab klient oma profiilis tagastusvormi või ankeedi (https://www.douglas.ee/files/uploaded/old/tagastusvorm.pdf) ja esitab selle koos kaubaga.
Mida teha, kui tellimusest on midagi puudu või kaup on kahjustatud?
Sellistel juhtudel võtke ühendust klienditeenindusega: info@douglas.ee või helistage +372 654 3633.
Kas kauba kättesaamise aadressi on võimalik muuta?
Jah, kui tellimust pole veel kohale toimetatud. Kuid arvestada, et tarneaeg võib pikeneda. Sellistel juhtudel võtke ühendust klienditeenindusega: info@douglas.ee või helistage +372 654 3633.
Kuidas kasutada veebipoest ostes sooduskoode?
Tellimisel on võimalik kasutada sooduskuponge lisades sooduskoodi lahtrisse kasutatav kood ning klikkides “KASUTA”. Probleemide korral palun võtke meiega ühendust. Kinkekaardi koodid tuleb lisada hiljem.
Kas ostetud tooted on võimalik pakkida?
Jah, saate tellitud kauba pakkida. Tegemist on tasulise teenusega - saadaval kinkekarp, kinkekotid, pakkimisteenusena. Kinkekarbi hind: 3,50 €. Pakkimine on tasuta, kui tellimuse summa on üle 100,00 €, s.t valitud on üks pakkeviis - kinkekarp, kinkekott, pakkepaber. Toodete eraldi pakkimisele lisandub pakkeviisi hind. Kingikoti hind: 0,50 €. Pakkimine on tasuta, kui tellimuse summa on üle 50,00 €, s.t valitud on üks pakkeviis - kinkekarp, kinkekott, pakkepaber. Toodete eraldi pakkimisele lisandub pakkeviisi hind. Pakume ka õnnitluskaarte, millele trükime teie lisatud teksti. Hind: 1,50 €. Õnnitluskaart on tasuta, kui tellimuse summa on üle 100,00€. Selle teenuse saate valida ostukorvi loomisel kolmandal sammul: OSTJA ANDMED – Lisateenused.
Kas iga tellitud toodet on võimalik eraldi pakkida?
Jah, saate iga tellitud kauba eraldi pakkida. Ostukorvi 3. sammul: OSTJA ANDMED – Lisateenused, märkige linnuke kasti "Kingituse pakkimine". Valige pakendi tüüp, klõpsates sellel ja valige toode, mida soovite sellesse pakkida. Seejärel kirjutage kingituse saaja nimi ja vajutage nuppu "LISA". Seejärel jätkake seda protsessi järgmise tootega. Iga kinkekarbi hind: 3,50 €. Pakkimine on tasuta, kui tellimuse summa on üle 100,00 €, s.t valitud on üks pakkeviis - kinkekarp, kinkekott, pakkepaber. Toodete eraldi pakkimisele lisandub pakkeviisi hind. Iga kingikoti hind: 0,50 €. Pakkimine on tasuta, kui tellimuse summa on üle 50,00 €, s.t valitud on üks pakkeviis - kinkekarp, kinkekott, pakkepaber. Toodete eraldi pakkimisele lisandub pakkeviisi hind.
Kas on võimalik tellimust mitte lõhnastada?
Oleme juba mitu aastat oma kliente rõõmustanud, tarnides tellimusi lõhnastatud siidipaberiga. Lisame karbile kleebise informatsiooniga, millega oleme selle meie poolt pakutavatest parfüümidest lõhnastanud. Küll aga jah, neil klientidel, kellele see pakkumine ei sobi, on võimalus sellest loobuda. Ostukorvi 3. sammul: OSTJA ANDMED – Lisateenused, märkige linnukesega kast "Ei soovi, et minu tellimust lõhnastatakse."
Kas pakute graveerimisteenust?
Jah, me pakume sellist võimalust mitu korda aastas, tavaliselt erikampaaniate raames. Graveerimisteenust pakutakse tasuta. Ostukorvis 3. samm: OSTJA ANDMED - Lisateenused, märkige linnukesega kast "Graveerimine" ja kirjutage kommentaariks tekst, mida soovite graveerida. Pidage meeles, et graveerimisel ei ole järelmaksu tarnet ning kui soovite graveerimist, pikeneb tellimuse kättesaamise aeg 2-3 tööpäeva võrra.
Kas on võimalik valida tasuta testreid?
Jah, ostukorvi esimeses etapis Tasuta tootenäidis üllatusena jaotises klõpsate pliiatsiga märgitud nupul "VALI ISE TOOTENÄIDIS" ja valite naiste või meeste menüüst soovitud toote. Kui te ei suuda otsustada, millist soovite, siis valige esimene ikoon (Women/Men sample) ja valik jääb meie teha. Seejärel vajutate nuppu "SALVESTA MUUDATUSED", korrake sama protsessi teise valitud näidise jaoks.
Kas tasuta testritest on võimalik loobuda?
Jah, ostukorvi esimeses etapis, jaotises Tasuta tootenäidis üllatusena, klõpsate X-ga tähistatud nupul "Eemalda tester".
Kas saan Douglas.ee veebipoest ostes sünnipäeval allahindlust?
Jah, nagu kõikides Douglase kauplustes, on ka e-poes kõikidele Douglase kliendikaardi omanikele sünnipäeval 10% allahindlus kõikidelt toodetelt (v.a e-hinna ning hea hinnaga toodetelt). Püsikliendid saavad sünnipäeval sooduskoodi e-mailile ja see kehtib nädala. Kui te pole oma koodi saanud, võtke meiega ühendust: info@douglas.ee
Kas Douglase veebipoes on samad pakkumised ja hinnad, mis kõikides Douglase füüsilistes kauplustes?
Hinnad võivad Douglase e-poes ja kauplustes erineda. Douglase e-poes on kõige laiem sortiment. Seal on palju kaubamärke ja tooteid, mis on saadaval ainult e-poes. On teatud tooteid ja sooduskampaaniaid, mis on eksklusiivselt saadaval ainult Douglas.ee e-poes. Ühtlasi anname teada, et see on saadaval ainult Douglas.ee lehel
Kas ma saan tühistada ainult ühe toote või tellimuse osa?
Jah, saate 60 kalendripäeva jooksul tühistada ja tagastada nii palju kaupu, kui soovite. Tooted peavad olema kasutamata!
Kas ma saan Douglas.ee veebipoes sisseoste teha külalisena?
Jah, veebipoes on võimalik sisseoste teha ka eelnevalt registreerimata.
Millised on tellimuse kättesaamise võimalused?
Tellimused on võimalik kätte saada meie Douglase poodidest – Tallinnas Solarise keskusest või Tartus Tartu Kvartalist. Samuti saadame pakiautomaatidesse ja kulleritega – DPD ja Omniva.
Kas kauba kättesaamisel on võimalik tasuda?
Tellides tarne pakiautomaati või kulleriga (kehtib nii Omniva kui ka DPD (v.a pakiautomaat) puhul), siis saate tasuda toote kättesaamisel.
Kui valite toote kättesaamise Douglase kauplusest, siis tuleb tellimuse eest koheselt tasuda.
Kas veebipoest tellides on ostukorvile sätestatud minimaalne maksmus?
Ei ole, tellida võite ükskõik millise summa eest.
Kas ma saan Douglase veebipoes Douglase kinkekaardiga maksta?
Jah. Meil on nii füüsilised kui ka digitaalsed kinkekaardid.
Ostukorvis 4. samm – Kinnitus, kinkekaartide informatsiooni sisestamiseks on kaks valikut – füüsiline kinkekaart ning digitaalne kinkekaart. Sisestage õigesse lahtrisse kinkekaardi number ning PIN kood, mille leiate enda kinkekaardilt.
Kinkekaarte saab osta siit: https://www.douglas.ee/ee/?sn.q=kinkekaart
Mis vahe on füüsilisel ja digitaalse kinkekaardil?
Peamine erinevus on kinkekaardi kättesaamiseks kuluv aeg. Ostes digitaalse kinkekaardi veebist, saate selle kätte mõne tunni jooksul. See saadetakse Teie valitud meilile.
Plastikust kinkekaarti ostes toimetatakse see kohale vastavalt Teie valitud tarneviisile (kuller, pakiautomaat või DOUGLASE pood) 1-3 tööpäeva jooksul.
Mõlema kinkekaardi kasutamise tingimused on samad: füüsiline kinkekaart või digitaalne kinkekaart kehtib kõikides Douglase kauplustes ja veebipoes www.douglas.ee
Kas korraga saab kasutada rohkem kui ühte kinkekaarti?
Jah, ühe ostuga saad kasutada nii palju kinkekaarte kui soovid. Sisestage ostukorvis kinkekaardi lahtrisse kinkekaardi number ja PIN-kood ning vajutage nuppu "Kasuta". Ühe kaardi kasutamisel ilmub samale reale teine rida, kuhu saab sisestada teise kinkekaardi numbri ning uuesti kinnitada vajutades nuppu “Kasuta”.
Kas Douglase kinkekaartide kehtivusaega on võimalik pikendada?
Jah, Douglase kinkekaarte saab pikendada. Võtke meiega ühendust info@douglas.ee või helistage +372 654 3633.
Mida tähendab sümbol 2+1?
Kui toote juures on näha sümbolit 2+1, siis kolme selle kaubamärgi toote ostmisel tuleb tasuda ainult kahe eest. Oluline on teada, et kõik kolm soovitud toodet tuleb ostukorvi panna ning madalaima hinnaga toode on tasuta.
Kuidas määrata toote aegumiskuupäeva?
Euroopa Liidu piires kehtib kehtivusaegade osas vaid üks põhireegel - avatud purgi sümbol, mis näitab kuude arvu, mille jooksul toode peale avamist kehtib. Me ei soovita ostjatel aegumiskuupäevade kontrollimiseks erinevaid veebisaite kasutada. Internetisaitide poolt pakutavad kuupäevad on ekslikud, ebatäpsed ning postitatud teave on alusetu.
Mis on E-hind?
E-HIND on hind, mis kehtib ainult veebipoes www.douglas.ee. See erineb füüsilistes DOUGLASE kauplustes kasutatavast. Selle märgiga tähistatud kaupadele lisaallahindlust ei kohaldata.